Geoblog.pl    mmarkosc    Podróże    Rzeź niemieckich insektów na masce niemieckiego samochodu, prowadzonego przez polskiego kierowcę.    Dzień VII
2007

Dzień VII

Niemcy
Niemcy, Höxter

Ponieważ jesteśmy już w zachodniej części Niemiec, oboje stwierdzamy, że tutejszy asfalt jest znacznie twardzszy, co odczuliśmy na naszych plecach.
Mamy ambitny plan przejechania 1000 km. Chcemy nadrobić to, czego wczoraj nie udało nam się zrealizować. A dzisiejszą noc planujemy spędzić w Holandii. Trzeba się śpieszyć, jest trochę mocniejszych splifków do wypalenia... :)
Ponadto ciągle podróżujemy po górach, a jak to w górach, pogoda zmienną jest.
Chłopakom z MiCH Team dajemy cyne, że śpimy dziś w Holandii. Mają do nas dojechać, więc szykuje się ciekawy wieczorek...
Zakupy robimy w Enschede, a noclegu szukamy w okolicach Hengelo. Znajdujemy farmę połączoną z kampingiem - takie agrowczasy - krówki, kozy itd...
Bardzo mili gospodarze, ciekawi nas i tego co my tam robimy i po co nam te dziwne urządzenia. Sławek stara się im wszystko wytłumaczyć. Są pod wrażeniem jak dużo kilometrów już przejechaliśmy.
Nie czekając na chłopaków z MiCH Team poszliśmy do knajpki na upragnionego Grolscha. Sławek zdobył kolejną sympatiszen :) kelnereczka...
I tak piwko za piwkiem, pogaduchy z szefem i resztą załogi z knajpy.
Dojechali Marek L. z Chemikiem, a z ekipy holenderskiej został tylko Erik - pomocnik kucharza. Zabawa zaczęła sie na dobre. Erik ciągle częstował nas jakimiś przedziwnymi trunkami. Opowiadał niesamowite historie o sobie. Ma 20 lat, w tym 5 spędził w niemieckim więzieniu, za przemyt narkotyków. Teraz się resocjalizuje. I jak tylko wyleczy kręgosłup, to chce zostać najlepszym zapaśnikiem w Holandii.
Dla mnie zabawa zakończyła się w momencie kiedy Erik "puścił pawia" na swoje spodnie i koszule.